Arriskuen kontrolean diharduten produktu-kudeatzaileentzat, arriskuak kontrolatzeko sistemaren ezagutza sistematikoa izatea lagungarri izan daiteke norberaren karrera bertikalean garatzeko. Elkarrekiko finantza-kreditua atzeko plano gisa hartuta, egileak pixkanaka-pixkanaka elkarrekiko finantza-arriskuen kontrolaren negozio-lotura bakoitzean parte hartzen duen sistema-eraikuntza ordenatzen du. Laguntzea espero dut, elkarrekin ikas dezagun. Hitzaurrea: 2011n graduatu nintzenetik produktuetan lan egiten dut. Azken urteotan, nire produktuen esperientzia arriskuen kontrolarekin erlazionatuta egon da, bidaietan iruzurrari aurre egiteko, kreditu-iruzurraren aurkako Interneten finantzaketan parte hartu arte, kredituekin atrakatzeko. txostenak egiteko eta erabakiak hartzeko motorrak, eta pertsonalaren doikuntzak direla eta.
maileguaren osteko eta abisu elektronikoaren Telefono Zenbakien Liburutegia eta legezko abisuaren negozio sistemak berreraiki dira. Izan ere, nire lanean zehar sakabanatuta dauden ohar eta laburpen batzuk hartu izan ditut beti, baina pixkanaka negozioaz arduratzen joan nintzen heinean, gero eta kontzientziatuago joan nintzen arriskuak kontrolatzeko sistema eraikitzeak karrera pertsonalaren garapen bertikalerako duen garrantziaz, beraz, pentsatu nuen. hobe litzateke lan-esperientzia liburuen irakurketarekin konbinatzea. Sistema bat zuk zeuk aztertu eta laburbildu Mutual Finance atzealde gisa, enpresaren estrategiak eta datuak filtratu gabe, Mutual Financeen arrisku-kontroleko negozio-lotura bakoitzean parte hartzen duen sistemaren eraikuntza pixkanaka antolatzea. . Aurretiazko plana esperientzian oinarrituta pentsatzea eta laburtzea da: Arriskuen kontroleko serieak arriskua kontrolatzeko seriea . Arriskuak kontrolatzeko seriea - Ezagutza-mapa zabaltzeko seriea 7.
Hartu adibide gisa datuen bistaratzeko adierazleen aukeraketa eta hedapen-serieak iruzurraren aurkako identifikaziorako ideia orokorrak (kreditua eta lineako autoen garraioa). 1. Nola hazten da kreditu-legea? Bezperan albiste bat ikusi berri nuen: Urteko sasoi ezberdinetan ikusi daitezke bilketa enpresak beti poliziak? .Bilketa metodoen eta polizen xedapenen arteko gatazkak Martxoan, Txinako Banku eta Aseguruen Arautze Batzordeak, Txinako Herri Publikoko Ministerioak, Merkatuak Arautzeko Estatuko Administrazioak eta Txinako Banku Popularraren Banku eta Aseguruen Arautze Batzordeak elkarrekin. "Maiegu pribatua arautzeari eta ordena ekonomiko eta finantzarioari eusteari lotutako gaiei buruzko oharra" eman zuen "Xedapenak: Segurtasun publikoko organoek legez kanpoko baliabideak ikertu eta aurre egin beharko lituzkete, hala nola nahita egindako lesioak, legez kanpoko atxiloketak, irainak, larderia, mehatxuak eta pribatuak biltzeko jazarpena. maileguak legearen arabera.